Маркування косметики та парфумерії

Маркування косметики та парфумерії

Напевно, зараз складно знайти людину, яка хоч зрідка не користувалася б парфумерно-косметичними засобами. Це і засоби догляду, і декоративна косметика, і парфумерія. І дуже важливо обрати таку продукцію правильно. У цьому нам допоможе маркування, нанесене на упаковку відповідного товару.

Маркування парфумерії та косметики

Особливості маркування косметики

Кожна країна має свої вимоги до маркування продукції.

Обов'язковою для парфумерно-косметичних товарів є вказівка: складу з переліком у порядку зменшення всіх інгредієнтів, найменування бренду, країни-виробника, дати виготовлення, терміну придатності та терміну зберігання після розкриття упаковки.

Україна маркує товари цієї категорії згідно з нормами ДСТУ 5010:2008 «Продукція парфумерно-косметична. Пакування, маркування, транспортування та зберігання».

Маркування упаковки парфумерно-косметичної продукції

Крім текстової інформації, яка докладно описує склад продукту, особливості його використання, сертифікацію тощо, на упаковці можна зустріти графічні зображення та малюнки, які дають розуміння про знак якості, про відповідність європейським регламентам, знак ICEA, маніпуляційні, екологічні та інші інформаційні знаки.

Яка упаковка підходить для косметичної продукції?

Головне завдання тари, в яку міститься парфумерія та косметика – захист продукції від зовнішніх впливів та збереження її властивостей та якостей. Це можуть бути полімер, скло, метал, картон чи папір.

Які вимоги до упаковки:

  • Забезпечувати гарантії збереження якості та кількості продукції в упаковці
  • Відповідати умовам з транспортування та зберігання
  • Забезпечувати захист вмісту від зовнішніх факторів
  • Бути доступною для нанесення на неї маркування
  • Виконувати умови міжнародних перевезень, які мають свої вимоги – кліматичні, митні, тип перевезення тощо.

Основні способи маркування

Основні методи маркування

Для будь-якої продукції важливо, щоб нанесене маркування було надійним, не стиралося при впливі навколишнього середовища, витримувало умови перевезення та зберігання.

Тут ми розглянемо найбільш відпвідні методи маркування з тарою, в яку упакована продукція.

Скло. Пропонується наносити маркування за допомогою лазерних маркіраторів. Інформація розміщується швидко, стійка до зберігання та механічних пошкоджень. Текст та знаки легко зчитуються.

Картон. Для нанесення символів на упаковку з цього матеріалу переважно використовуються принтери. Продукція проходить маркування на високошвидкісних виробничих лініях. Якість нанесення знаків та символів досить висока.

Гнучкі м'які тари, як, наприклад, тюбики. Тут можна запропонувати як лазерне, так і каплеструменеве обладнання. Нанесення інформації безконтактним способом із збереженням форми та властивостей упаковки.

Пластмаса. Для роботи з такими типами тари використовуються і лазерне, і термоструминне та термотрансферне обладнання. Швидке нанесення інформації на поверхню, характерна стійкість до стирання, символи не змащуються.

Вибрати обладнання, яке найбільше підходить для вашого виробництва, допоможуть наші фахівці.

Альянс-КМ – багаторічний досвід роботи та співробітництва у сфері продажу та обслуговування обладнання для маркування!

 20.07.2022
 (7 переглядів)